środa, 4 lipca 2018

POLECAM // CZERWIEC 2018

BOOKPLEASURE POLECAM CZERWIEC 2018





        Czerwiec to mój miesiąc bez seriali! Ubolewam, ale jakoś czas mijał jak szalony, a wieczory spędzałam na czytaniu, a nie na wciąganiu się w fabułę tasiemców. No i Mistrzostwa Świata w piłce nożnej nie ominęły także mnie. Książkowy standard został wyrobiony, a dusza ukojona muzyką!


KSIĄŻKI:

Wiecie już dobrze, że moją magiczną i dość stale utrzymującą się liczbą przeczytanych w miesiącu książek jest 8! W tym miesiącu nie było inaczej. Chociaż trochę zaszalałam i w zestawieniu znalazł się także komiks, czyli coś bardzo nietypowego dla mnie, ale polecam Wam Szczurołapa. A co prócz komiksu? Świetna Nosowska w wydaniu książkowym, urocza opowieść W. Bruce Cameron Był sobie człowiek Ellie oraz świetny, arcy zabawny romans Wredne igraszki. Udało mi się także przeczytać książkę o miliarderach rządzących światem sportu, kolejną część serii Aurory Rose Reynolds Until Lilly. I dwie propozycje oparte na faktach: Miłość made in China oraz opowieść o Vivian Maier. Bardzo udany czytelniczo miesiąc.

FILM:

Bezkonkurencyjnie w tym miesiącu wygrywa film Jestem taka piękna! Według mnie każda kobieta powinna go obejrzeć. To zabawna komedia, która niesie ze sobą fajne przesłanie. To nie otoczenie buduje naszą samoocenę, to my. Sami budujemy sobie jakieś wyobrażenie siebie, zamykamy się w sobie i nie pozwalamy innym się doceniać i komplementować. Świetna rola Amy Schumer i genialna kreacja Michelle Williams. Dziewczyny, i chłopaki też, polecam!

MUZYKA:

Jako prawdziwa maniaczka głosu Dawida Podsiadło, wybaczcie, polecam Wam dzisiaj jego dwie nowości. Małomiasteczkowy wpadł mi od razu w ucho, z uporem maniaka zapętlałam tę piosenkę w nieskończoność. Ale ten utwór na pewno znacie. 27 czerwca swoją premierę miał kolejny utwór, co prawda jest to produkcja Bitaminy, ale chłopaki zaprosili do współpracy Podsiadło i przepadłam kolejny raz! Nikt jest moim prywatnym hitem, połączenie tych dwóch światów to moje wielkie zauroczenie. Proszę o więcej utworów tego duetu!

2 komentarze:

  1. Ostatnio oglądałam zwiastun Jestem taka piękna - aż kilka razy, bardzo mi się podobał. Że z chęcią kiedyś zobaczę film :)

    OdpowiedzUsuń