poniedziałek, 4 września 2017

ARS INDEPENDENT FESTIVAL 2017





    Dzisiaj przychodzę do Was z zupełnie czymś nie książkowym! Ale nie będziecie zawiedzeni. Jeśli jesteście fanami twórczości audiowizualnej to koniecznie musicie być w Katowicach w ostatnich dniach września. Jesteś wielbicielem filmów, animacji, gier wideo? Ars Independent Festival jest zdecydowanie dla Was! No i Śląsk, który ostatnio nieco ewoluował!


Ars Independent Festival 2017 to 6 festiwalowych dni i ponad 40 wydarzeń w 12 sekcjach! Filmy pełnometrażowe, krótkometrażowe animacje, wideoklipy, a także ponad 30 gier wideo. Tyle dobra w Katowicach pomiędzi 26 września a 1 października, mnie na pewno nie zabraknie! Co więcej, podczas trwania festiwalu będę dla Was relacjonowała co ciekawego się dzieje! Chociaż mam nadzieję, że dołączycie do wydarzenia i spotkamy się podczas jakiegoś seansu lub w festiwalowej klubokawiarni Drzwi Zwanie Koniem (wam też tak bardzo spodobała się ta nazwa?)?

W tym roku zatęskniłam za Ars Independent Festival, trzy lata temu miałam przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu i byłam zauroczona, w sumie to właśnie wtedy pojawiło się moje pierwsze zauroczenie Katowicami. Organizatorzy zmobilizowali uczestników do poznania miasta poprzez umieszczenie wydarzeń w kilku lokalizacjach, co prawda nie były one od siebie bardzo oddalone, ale kilka minut spaceru jest genialną opcją pomiędzy seansami!

A co ponad to? Konkurs Filmowy KTW 30[s]! Co zrobić, żeby stać się twórcą, który może brać udział w tym konkursie? Wystarczy nakręcić pół minutowy film, dowolną techniką i sprzętem i do 10 września zgłosić go na stronie festiwalu, proste? Wszystkim chętnym życzę powodzenia!

Po więcej informacji odsyłam Was do mediów społecznościowych wydarzenia oraz na stronę internetową! Tam także pełny program i wszystkie szczegóły związane z wydarzeniem. 

Dajcie znać w komentarzach, jeśli wybieracie się na Ars Independent Festival, chętnie się z Wami spotkam! :)

4 komentarze:

  1. chyba trochę nie moje klimaty, ale wydarzenie może być naprawdę ciekawe!
    Gdybym miała bliżej, chętnie bym się wybrała :D

    Tak czy inaczej, życzę udanej zabawy!
    Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w razie nagłej wizyty na śląsku - zapraszam :P

      Buziaki,Paulina

      Usuń
  2. Nazwa kawiarni - coś wspaniałego <3 :D. Ale jeśli chodzi o kulturę,to wolę tę tradycyjną. Niemniej bardzo się cieszę, że organizowane są takie festiwale - do przestrzeni Śląska bardzo to pasuje!
    Dobrej zabawy i mnóstwa wrażeń :)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa kawiarni to jakieś mistrzostwo! Koniecznie muszę ją odwiedzić :D

      Repertuar na tym festiwalu potrafi być momentami kosmiczny, ale ja to akurat lubię, lubię gdy twórcy mnie zaskakują. Studiowałam kulturoznawstwo więc coś świeżego i oryginalnego jest miłą odmianą po klasyce, o której tyle się uczyłam :)

      Buziaki!

      Usuń